Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Josefin Sandberg - 24 februari 2013 18:43

Hola :)


Idag har det varit en riktigt seg dag.

Och jag har inte bloggat för att jag har haft en kompis sovandes här i helgen, och  idag vaknade jag runt 15:20 (dont judge)

Så jag är typ jätte trött idag och jag måste lägga mig tidigt idag, för imorrn börjar skolan igen :(

Fy fan säger jag :(  Men man får ju då iaf träffa alla mina kära kompisar :)

Men inte nog med att skolan börjar, vi har nationella prov i matte på tisdag :(

Jag suger på matte! så lixom it's gonna be a straight F..

Anyway, men på tisdag så är det också Cheerleading och då ska jag få mina cheerleading kläder :D (efterlängtade)

Så det är ju ett bra tecken med att börja skolan :)

Men när min kompis var här så kollade vi bara på skräck filmer :D Vi kollade på "Exorcismus" och "Insanitarium" och vi skulle försöka kolla på "aracnofobia" (stav) men jag skrek så fort man såg en spindel så vi stängde av :)

Men jag tänker inte gå in på detaljer!

Men nu harr jag inget att säga så.. Hejdå


Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards