Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Josefin Sandberg - 17 februari 2013 21:14

Hola!


Innan ni säger nått så vil jag bara säga att jag vet att jag har varit en dålig bloggerska, men jag har en "bra" ursäkt.

Jag har inte mått bra och jag har inte kunnat sova så just nu har jag varit vaken i 48 timmar :/ Jag har även fått MASSA hat. Men nu får ni inte kommentera att jag ska lägga ned bloggen osv.

Anyways. Jag har hittat denna sida för Beliebers ---> http:/belieberz.net (hoppas det blev en länk)

Men jag har sidan uppe 24/7 men den är väldigt lätt att lära eftersom det är som en "kopia" av facebook fast för Beliebers!

<3 Mitt namn är JosieBieber om du vill adda mig :D

Det skulle bli riktigt kul att bli Belieberz kompis med er <3

Ska även uppdatera min presentation :D fast det är inte lika viktigt.

Anyways. Min rubrik stämmer faktiskt (för första gången) Men jag chillar bara här med en perog, ensam, med Spotify och lyssnar på min älskade Justin Bieber <3

Stay Cool! SWAG! <3

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards