Wanna Say Hello?

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Trött

Av Josefin Sandberg - 23 mars 2013 00:37

Hej på er :)

Är riktigt trött just nu.. det har varit jobbigt den senaste veckan men nu lättar det mesta!

Så ikväll så sitter jag inte uppe så länge för jag behöver värkligen sova.. NU!

Imorgon så åker min syrra till Polen med KIT (kors i taket) som en konfirmander (stav)

Och hon blir borta över min födelsedag men hon har lovat att köpa något till mig om vi sparar tårta ;)

Så det blir ju ett litet plus :)

Och om detta med min födelsedag så firar vi mig på söndag istl för måndag (jag fyller på måndag)

för min mamma jobbar på måndag så vi hinner inte fira då.. Men jag fyller 13 så jag blir tonåring :D

Det känns fantastiskt, alla andra födelsedagar förutom när man var liten så var det ingen stor grej.

Men nu känner jag lixom 'Yes! Äntligen blir jag tonåring' så detta blir ett stort kliv :'D (cheezyness)

Haha men iaf nu ska jag nog sova är som sagt riktigt trött.

Natti natti på er <3


Bjuder på en RIKTIGT gammal bild sen 2011


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Sandberg - 19 november 2013 20:23

Fyfan. Tror jag håller på att bli sjuk.. Igen!! Känner mig lixom svullen i halsen, har en rinnig och täppt näsa, nyser, hostar. Får inte missa mer i skolan. Har lixom inte så jätte bra betyg. Skolkade ju hela dagen igår, eller jaaa jag var bara...

Av Josefin Sandberg - 18 november 2013 21:26


Ååh, ny vecka igen. Hatar det :( Men det som är kul eller ja bra är ju att det är en ny tränings vecka :D Älskar ju att träna cheerleadingen, men idag gick jag iaf hem till pappa. Eftersom min a föräldrar är skilda! Så jag är hos mamma i två ve...

Av Josefin Sandberg - 15 november 2013 10:30


Fett gott med frukost kl 10:31 :) Idag när jag vaknade så hade jag huvudvärk, så jag slapp gå till skolan då. Och det bästa är ju då inte att sitta vid elektroniken när man har huvudvärk, men YOLO;) Just i detta inlägg så har jag inte så specie...

Av Josefin Sandberg - 14 november 2013 10:44

Hejsan alla! Nu är det såhär att min dator gick sönder förra veckan. Så nu har den varit inne på lagning och jag fick tillbax den igår. Därför har jag inte bloggat på den senaste veckan. Så just nu mobil-bloggar jag. Det kommer ett inlägg senare ...

Av Josefin Sandberg - 31 oktober 2013 03:00

God kväll, god morgon? whatever. hej.   Äntligen! har försökt få till en bra header (hyfsat) efter några dagar! Har tänkt börja köra med season theme, altså att jag gör designen efter vår, sommar, höst och vinter! Som ni ser på headern så stå...

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards