Wanna Say Hello?

Alla inlägg under juli 2012

Av Josefin Sandberg - 22 juli 2012 10:17

Godmorgon   

Trött som om jag vet inte vad..

Bröllopet var från 16:00 - 01:00, det var vigsel, mingel, mat, mingel, dessert och Fest till 01:00!

Sen satt jag typ uppe halva natten med datorn.

Okej, nu har jag jätte ont i fötterna gick i klack skor, men dom var inte så höga ändå :)

Jag buggade jätte mkt med farfar, dansade mkt med alla igentligen!

när vigseln var började jag gråta, men när vi gick ut från kyrkan så skrek jag :(

Vill lixom inte släppa pappa, men senare blev det roligt och jag sjöng faktiskt två låtar :D

Här kommer dom :D

Hejdå <3

Av Josefin Sandberg - 15 juli 2012 00:51

  Hejhej!

Idag har det varit en låång dag.

Vi var i Hova i åtta timmar på en medeltidsmarknad, det var ju jätte kul och jag köpte ganska mkt.

Ni kan nog få se lite bilder imorrn :)

Men ikväll sover Emma över hos oss, och vi ska ha jätte kul både ikväll och imorrn

vi ska ut och springa och ha det jätte kul <3

Men just nu kollar vi på film, men har inte tagit några bilder :/ sorry :/

Men tar bilder imorgon istl <3

Men som ni ser så har det varit en låång dag..

Godnatt! <3

   

nån bilder bara! <3



Av Josefin Sandberg - 13 juli 2012 18:54

Say Hello! <3

Idag var jag med Puss gurkan Hampus <3

Var underbart, men en till kompis var med vi hade såååå kul tsm!

Men nu är jag heeelt utmattad så nu ska jag duscha osv :)

Hare gött ni med!


Av Josefin Sandberg - 13 juli 2012 01:06

Halloj i natten!

Har varit en lite jobbig dag idag, var med min lossas mamma hem till hennes kompis.

Följde bara med för att jag skulle få hoppa studsmatta då <3

Älskart..<3

Men innan dey så hade jag varit på barn och ungdomsmottagningen, fick ta ett blodprov och väga och mäta mig :)

Hade blivit 137,5 cm och med skor 140 cm :D

Får åka alla karuseller osv på Liseberg, ska dit i höst med pappa och dom andra <3

Aja, men jag hade även gått upp ett kilo i vikt 32,8 kg :D
Låter ganska bra, men nu snart måste jag sova för "igår" satt jag uppe sent och satt här, vaknade gick till kökösbordet

och drack cappucchino och somna med huvudet på det :) duktiga jag (NOT!)

Nu har jag iaf fått biljetterna till Justin Bieber Believe 2013 i globen, sitter på plats 24 på rad 3 ganska nära faktiskt :D! <3

Men nu är det tack och godnatt klockan är kvart över ett nu.

Natti, Natti!

Underbart eller hur? <3

Av Josefin Sandberg - 7 juli 2012 16:51

Hejhej ^w^

Nu tänkte jag ge er ett litet val :D

Tänkte byta bloggnamn, vad tror ni om det?

Antingen ska jag ha kvar Sayhello eller så byter jag till Jossanssmile?

Vad tkr ni att jag ska ta?

Kommentera mkt, behöver många förslag och kom gärna med egna förslag till mig :D

Nu lite om dagen!

Idag var jag på Marieberg med pappa för att köpa en ny bikini :D

Hittade en jätte snygg en, den var ormskinns färgad i svart och grå (tyvärr kan jag inte lägga upp nån bild)

Och så har jag andra goda nyheter :D

Jag ska få Justin Biebers parfym "Someday" Blir så jäkla glad! 

Men nu har jag slut på ord :(

Hare gött!

men om ni inte vet hur ni ska tvätta era sminkborstar kolla här ;

Av Josefin Sandberg - 7 juli 2012 01:11

Go kväll :)

Det har hänt ganska mkt under den senaste mådnaden.

Har varit på kollo och har haft det jätte kul :)

Idag var jag med Tilda och Lollo, mina två rumskompisar från kollot, vi gjorde massa roliga saker.

Men tog inga bilder.... opsiiie hehe.!

Men när jag kom hem hade min pappa STORA nyheter, ni vet väl att Justin Bieber ska till sverige

2013? Min pappa har köpt två biljetter <3 !!!!!!!!

Han och jag ska dit, pappa vill veta hur det är på en JB konsert XD!

Så när jag berätta blev jag jätte glad och började gråtaa!    ( av lycka )

Men imorrn åker Lollo till Liseberg, då är det bara jag och Tilda kvar.

Vii ska kanske till Marieberg imorrn och handla lite :D

Inte så dumt vaa? <3

Men jag är ledsen att jag inte bloggat!! <3

Älskar er och nu ska jag sova!

Natti natti! <3

    

Bjuder på domhär fina bilderna! <3

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards