Wanna Say Hello?

Alla inlägg under november 2011

Av Josefin Sandberg - 27 november 2011 08:54

Go' Morron

Har ni tänkt på en sak?

Det är ju första advent idag!

Men det regnar jätte mkt..

Men vi vill ha snö eller hur?!  

Men jag vill inte för mkt, för du måste man gå mkt tidigare från skolan och när man kommer fram till skolan ska man sitta där i några minuter ca 5-10 min för att komma in i kapprummet! 

Men just idag är det ju Första Advent, var med din familj, tänk på att det är 4 veckor kvar till Jul 

Och helt appropå ingenting men... Jag har fått en ny mobil!

En Xperia x8, först hade jag en sony ericsson Zylo!

Den sög!

Men komihåg  Första Advent!

Pussssen!

 

  Min Xperia X8! =D

Hare bra nuuu pusssss

Av Josefin Sandberg - 23 november 2011 15:32

Hejhej!

Nu är jag hemma efter plugget (YEEZZ)

Var en sjuuukt bra dag i skolan idag, men på lunch rasten var det en kille som heter Rikaz han spelade fotboll, en annan kille halkade Rikaz hade bollen så han var tvungen att hoppa över den andra killens ben och när Rikaz landär så slår han i munnen as HÅRT i staketet, så han rev upp hela jävla läppen och två bitar ut av han tänder gick sönder!

STACKARN!

Men idag så ska vi åka till min lotsas pappa, i morgon i skolan ska jag igentligen sluta 14.15 men jag får sluta 11.30 (YAAY)

Jag ska till min kurator                                           
                                                (privata skäl!!)

Men nu hinner jag inte blogga!


PUSSSSEN! 

  bjuder på mig och    min ÄLSKADE hund Kita men bilden blev lite suddig :/

Av Josefin Sandberg - 18 november 2011 07:14

Heejjss

Det blev ingen outfit tyvär, jag  hittade inte sladden!

Men jag ska leta! :D

Men nu ska jag äta nåt och fixa mig sen drar jag till skolan, och som det ser ut nu, så ska vi inte till Micke och då ska min bästis Jennie sova här! :D

Men som sagt jag ska leta efter min sladd  

herrå!

PUSSSEN!  

Av Josefin Sandberg - 17 november 2011 20:23

Hejjss!

Ja här sitter man..                                                   
                                                  
                                          (tråk)

Idag är det näst sista dagen i skolan, är SJUKT laddad inför helgen! >w<

Jag ska kanske till min losaspappa då, fem mil härifrån!

Ute i skogen! :D 

Men om inte det skulle bli, så ska min bästis Jennie Lundgren sova här! Asså Helg = sova över !! (YAY)

Men sen lite senare ska jag sätta mig i badet och njuuuuuuta 

Förlåt att det inte har blivit nån outfit imorgiis kommer det att bli det :)

Jag lovar, på min gammel farfars grav.....                                         
                                      (han är död..)

Idag var jag med; Hanna G, Jonna M och Jonis T!

Det var bäst!

Vi skulle spela in en film! XD

Jag hade en frisörsalong som hette salong Atit, eftersom jag "hette" Atit XD

Jag hade; afro krull, mina ögonbryn var svarta och satt ihopp och jag hade finnar!

Jonna hade; afro krull (hon var min baba = pappa) Hon hade finnar och stooooora solglasögon!

Jonis var en ARG eletriker XD Jonna och jonis bråkade XD

på losas!

Hanna var en korkad fjortis!

Jonna och jag hade en hälsning "Baba! min soon, öhäheh BOYjonna" HAHAHA

Jag kan visa video på det nongång!

Men herrå!

Nu ska jag t badet!

PUZZEN! 

     

Av Josefin Sandberg - 13 november 2011 21:51

Heeeejs!

Förlåt för min oseriösa och ouppdaterade blogg!

Jag ska bättra mig, jag lovar!

Men KL: 22:00 , ska vi se filmen "Walk the line" om Johnny Cash  (not so fun 4-me)

Men vi får väl se hur det blir!

Just nu kollar vi på "Pan Am" dom flesta kanske vet vilken film det är, men jag tyckte inte att den var så hiiiiimla bra! 

Men nu ska söta, rara, bästa min MAMMIS ha datan 

Love yah 4 ever and ever!

  Pussen! 

   

Heejdåå! :D

Av Josefin Sandberg - 12 november 2011 21:44

Hejsaan!

Händer här då?

Ville mest berätta att en ny HUNK har kommit med Lemonade mouth! :D

Låt mig presentera........ADAM HICKS!!!!!! :D

  Het eller?

Vad tycker ni?

Jag tycker att han är såååååååå snygg!

Och han äger på att rappa!!

http://www.Youtube.com/watch?NR=1&v=pgXpWb3TIxo

Av Josefin Sandberg - 12 november 2011 10:06

Heeeejs! :D

Vad gör ni?

Själv lyssnar jag på Lemonade Mouth (Brigit Mendler)

Vem är bäst? Demitra Lovato Eller Brigit Mendler?

Det får ni bestämma!

Själv kan jag inte bestämma  

Jag såg faktiskt Lemonade Mouth igår, jag forsatte på att skriva mina låtar (Borde jag inte sagt)

Nu vet ni en hemlighet ^.^'

Många på min skola hatar min musik och endel är TYP "fans"

Och igår hittade jag en låt som jag skrev för ca 3-2 år sen XD

Den heter "I Love you", Och igår skrev jag en låt som heter "Turn it up!"

Ska jag sjunga den nån gång :D

Det får ni bestämma!

En gång i skolan fick vi spela in en RIKTIG låt, vi som spelade in först var; Jag, Jennie, Hampus och Kevin.

Jag började sjunga på en ut av Hannah Montanas låtar, och sen så gick Jennie och Hampus runt och sa att jag hade en fantastisk sångröst!!

Gissa om jag blev glad!! :D

Jag bara "Va har ni sagt att jag är bra på att sjunga?? TACK för att ni tycker det"

Och kom ihåg Vem är BÄST Demitra Lovato eller Brigit Mendler?

PUSSSSEN! 

BRIDGIT MENDLER OR DEMITRA LOVATO?!  

Av Josefin Sandberg - 11 november 2011 15:40

Hejsansvejsan!!!!


FAAAnN justin bieber har ju blivit pappa till hans tre månaders lilla dotter/son men selena gomez!

Han är inte ens Myndig än!

Men Selena gomez är 20 och justin 17

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards