Wanna Say Hello?

Alla inlägg under januari 2012

<3

Av Josefin Sandberg - 29 januari 2012 16:06

Hejjs!

Fryser som satan här!

I morgon börjar skolan, jag ska dit.

Trååk!

När vi åt lunch syrran hällde ut saft över mig :O

Sjysst eller? :O

Men ikväll ska jag se på "A Nightmare On Elm Street" med Freddy Krueger :D

Och igår såg jag på "Scream 4" och både Lucy Hale och Emma Roberts var med!

Två bra sådespelare.

Så nu har jag sett alla Scream!

Vi har dom 3 första, men vi såg scream 4 på TV 1000.

Och även om den är från 15 så lät min losas mamma mina små syskon 6 och 9 år se den!

Den yngsta Noowa började gråta när vi skulle sova -.-'

Hon gråter typ åt allt!

Men nog med det!

Har ni haft det bra idag?

Jag har väl haft det hyfsat, tog precis en Digestive :D

Ska väl ta lite Cappuccino eller kaffe.

Asså varje gång det är en ny vecka så vill jag göra ett gått intryck, förstår inte vrf?

Och det dröjer inte till långt till Alla Hjärtans Dag!

Vill se till att jag är med min pojkvän då <3

OM det går alltså, ´för jag tror det är en tisdag och vi börjar tänka på vår uppvisningen då så då kanske det blir i helgen vecka... vilken vecka det var nu!

Haha!


Hejjsdå! <3


   Ska även göra lite matte.. :( 


Av Josefin Sandberg - 28 januari 2012 21:32

Hejjs!

 

Ska fortsätta kolla på Konståknings-EM!

Jag hejjar på svenska systrarna Joshi och Vicktoria Helgersson!

Håppas nån ut av dom vinner, om ni vill kolla så är det på kanal 4!

Det var väl allt!

                                                  ALLA ANDRA FAILA!

 

Hejjdåå! <3

Av Josefin Sandberg - 27 januari 2012 10:22

Hejjs!

10 sanningar om mig!


1: MÅSTE dricka cappuchino varge dag!

2: Älskar att sjunga!

3: Gillar havsdjur!

4: Älskar att läsa!

5: Hatar mina småsyskon ibland!

6: Mår dåligt av att vara med min pappa ibland!

7: Har skärt mig!

8: Vill inte vara svensk!

9: Jag vill bo 4 år i USA!

10: Skulle dö för min familj, vänner och Justin Bieber!


Där var 10 sanningar om mig!

Nästa gång blir det 20 sanningar om mig! :D


Hare  

Av Josefin Sandberg - 26 januari 2012 15:37

Hejjs!

Inte en bra dag idag!

Är fortfarande sjuk, var hos tandläkaren och lagade ett hål!

Jag grät som faan, när dom körde in sprutan i tandköttet på mig! jag skrek och grät.

Så jag fick inte äta på 1 timme och jag hade inte ätit frukost så jag var as hungrig.

Men nu är det msta över har bara liiite ont i tandköttet, men annars är allt bra!

Hur har ni haft det idag då? varit i skolan? Jobbet? Sjuk?

Men jag tänker positivt till tisdag, för då är det ju cheer igen! :D

Men just nu kollar jag lite på Konståkning-EM i fyra timmar! :O

Men nu ska jag titta på "The Simpsons"

Hare      

Av Josefin Sandberg - 25 januari 2012 11:30

Hejjs!

Igentligen hade jag tänkt göra ett video inlägg, men så blev det visst inte!

Tänkte göra ett litet inlägg om sjuka människor som gör heeeelt sjuka saker!

Hade hört om en 41 årig man som band sinn 12 åriga dotter satte tejp för hennes mun  satte henne i en hund bur och allt var för att "uppfostra" henne!

Här är historien;


Pappan ska ha bundit sin dotter och låst in henne i en hundbur. Han hotade med
att elektrifiera buren. Mannen åtalas nu men menar att det hela var ett skämt
som urartade.

Den 41-årige mannen som låste in sin 12-åriga
dotter i en bur menar att det var ett skämt som gick över styr. Han ska först ha
bundit sin dotter och satt tejp över munnen på henne. Sen ska han ha låst in
henne i buren och skämtat om att elektrifiera henne genom att sätta startkablar
på buren.

Allt medan flickans 13-årige bror stod bredvid och fotograferade. Bilderna la
han sen upp på Facebook. Enligt polisen använde mannen buren för att uppfostra
flickan. Till slut släppte mannen ut flickan ur buren. 41-åringen åtalas nu för
att ha satt ett barn i fara.


Hejdå!



Av Josefin Sandberg - 24 januari 2012 16:06

Hejjs!

Jag taggar som fan, det är ju cheerleading!

Ska ju låta syrran sitta här nu så jag kan gö mig iordning till cheerleading!

Blir en bild sen.

Men ändå detta inlägg blir ett jävla kort tyvär, men jag älskar alla mina läsare, förresten ska jag lägga in en bild sen på hur jag ser ut på en cheerleading träning! :D
Älskar er alla mina söta läsare!

tagga, Tagga, TAGGGA!!!!!


Herrå puss <3

(ska sen också visa hur jag fixar mig för cheerleading)

PUSSS! <3

Av Josefin Sandberg - 23 januari 2012 15:35

Hejjs!

Hur var eran dag i skolan? (om ni går i skolan)

Min var väl sådär, men fick ändå skjuts hem idag.

Men jag hade litre ont i huvudet, tog en ipren 200mg, men nu ska jag ta lite kaffe, så blir allt bra!

Lite bilder;

             

Heeeejdå! <3 

Av Josefin Sandberg - 22 januari 2012 00:22

Hejjs!

Nu äntligen är man hemma efter en lååååååång kväll!

Vi kollade på Bio från ca 21:30-23:15, i örebro :)

Förresten blev det inget med Jennie igår! D:

Det gick bara inte, eftersom min kusin fyllde 17 så tyckte Jennies föräldrar att det inte var nån idé.

Men anyway, filmen hette "The Darkest Hour" här är trailern ----> http://www.youtube.com/watch?v=Yc-AGw1ecDk&feature=fvst

BÄST<3!

Fast slutet sööög.

Men istället för att vara med Jennie så kollade jag på "The Grudge3"

Fast jag har inte sett ettan eller tvåan än X)

Men det ska jag väl snart?

Var ute på merieberg idag och köpte posters på Justin Bieber och jag köpte lila hörlurar till min mobil!

Jag kan lägga in bilder på det imorgon!

Pappa, Rosis, Amanda och Crille kollar på "Limitless" jag tror jag sett den förut, inte helt säker.

Jag köpte förresten nagel stickers och lösnaglar, ska även försöka klippa mig imorgon eller nått!

Hemma, Hemma, Hemma <3

Nu har jag inge mer att säga, älskar er.

Hejdå <3

Bjuder på en:

   

 

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards