Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Josefin Sandberg - 20 februari 2013 02:11

HHHHHHHHEEEEEEEYYYYYYY! WHAZZAP?!


Dett är nått jag har velat ha i ca 3 månader nu. Men dom flesta säger att den suger.

Men ni kan ju inte veta eftersom jag inte har sagt vad jag vill ha :) Men jag vill ha en MacBook PRO!

En del säger "Jaaa, köp den. Den är bäst ditt liv kommer förändras!!" och resten. "Nja, asså den är snygg och så. Men. Den är värdelös, segt internet, men kan inte ta med sig den nån stans för då blir det inget internet." Men jag har också hört att den har snabbt internet, den är riktgt smidig, den är lätt som en fjäder. Så jag vet inte vad jag ska tro på.

Men vad tycker ni om den? Jag vill gärna ha den, för det är inte kul att gå med en laptop i en två kilos väska två km var 14 dag! Mina föräldar är ju skilda så jag vill inte gå två km. Så det skulle vara lättare fall jag hade en dator hos mamma och en dator hos pappa. Men den är väl inte så himla dyr eller?

 

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards