Wanna Say Hello?

Alla inlägg under februari 2012

Av Josefin Sandberg - 26 februari 2012 00:44

Hejsan!

Jag akn inte bestämma vilken header..

Snälla hjälp?

  Jag vet inte vilken? D: hjälp?


Hare ♥  

Av Josefin Sandberg - 24 februari 2012 21:30

Hejjsan!

 

Nu har jag gjort två flätor, det har jag gjort i några dagar nu.

Jag vill ju ha lockigt hår, det gillar jag♥

Aja, men annars är jag ju hos min losas mamma hon fyller ju år, och vi sitter nu och kollar på "SnowBuddies"

Men annars sitter jag här och har ganska tråkigt, syrran jag och pappa ska hem sen och hämta lite saker eftersom vi ska sova här :(

Dö Trist.....

Anyway så har jag inte gjort så mkt idag, men imorgon så ska jag ringa en kompis och fråga om jag kan få sova hos henne :D

Det skulle bli jätte kul, hon har varit min bästis.

Men nu är vi inte det längre eftersom jag började vara med en annan och då var Jennie som hon heter inte bin bästis längre...

Men nu tror jag det börjar gå åt det hållet igen :)


Hare♥

Av Josefin Sandberg - 24 februari 2012 12:11

Hejsan

Det var inte så länge sen jag vaknade.

Men jag vill berätta lite saker som gör så att jag värkar yngre eller nått.

Men idag ska jag se det sista avsnittet av "Magi på weberly place" då dom ska utse familjens trollkarl!

Och det går på Disneychannel ....

Säg vad ni vill, men jag gillar värkligen det.

Aja men idag fyller min losas mamma år, vi ska till henne sen.

Vill inte!

Jag gillar inte henne, hon har sagt att jag har en psykist fel bara för att jag inte kan åka skridskor med överdrags byxor! :'(

Men jag har inget psykist fel!!!

Ok, men syrran ska ha datorn efter att hon har duschat och då ska jag städa på mitt rum och lite senare rita :D

Jag gillar faktiskt att städa litegrann och älskar att rita, jag kanske kan lägga upp några bilder sen?

Eller vill ni det?

Aja nu ska jag göra nåt annat på datorn :)


Hare♥

Av Josefin Sandberg - 23 februari 2012 22:52

 

 

 

 

 

                 NU ÄR HEADERN UPPE!!♥

Av Josefin Sandberg - 23 februari 2012 12:27

Go'Morron

Tänkte bara berätta att jag är med och tävlar på www.Epicfaiil.se om sminkkit från "StarGazer"

 Om ni vill vara med så klickar ni bara på länken och hon berättar hur ni ska göra :)

Harder then that? I don't think so ;) ♥

Näj nu ska man väl äta frukost och jollra med min lilla header som kanska kommer upp idag! :D

Hare ♥

Älskar er!!

Av Josefin Sandberg - 22 februari 2012 20:24

Hejjsan!

Imorgon kanske jag kommer sätta upp en fin header! (Eller ni kommer få tycka vad ni vill :) )

Aja, men jag har varit hemma ganska länge nu, sov ju hos Farmor och Farfar i natt.

Innan syrran och jag skulle sova tittade vi på filmen "Accepted" den var jätte rolig :)

Om ni såg den kanske ni kan säga vad ni tkr om den?

Aja, nu ska jag göra fler ändringar i bloggen :)

Hejdah! Hare ♥

 

Av Josefin Sandberg - 20 februari 2012 20:47

Hejsan!

Idag var jag snäll mot syrran fixade Amerikanska pannkakor till henne till frukost idag! :D

Idag har jag inte gjort mkt har bara chillat!

Men imorgon ska jag till Motala med syrran <3

Ska träffa min gammel farmor, min gammel farfar dog i augusti eller nått :'(

Men ni sitter färgen i, jag färgade igår med men det blev typ ingen resultat :/

Så jag gör mera idag♥

Men just nu ser jag ut som värta Alienen från "Area 51" eller nått Haha XD

Syrran sitter och kollar på "The Simpson" det är ju ganska kul att kolla på, brukar skratta ganska mkt!

Förresten kollade ni på "Bag Brother" igår, det gjorde jag!

Asså, Hannah Widerstedt är med :O

Hon är ganska rolig när hon snackar på Big Brother eller vad tycker ni som såg det?

-Jävla labyrint helvete!! sa hon när hon inte hittade nån jävla cider XD

Jag stör mig as mkt på mina knogar, dom är jätte torra hur mkt jag än smörjer dåm!

Aja blir väl en bild sen på mitt "nya" hår men bara så att ni vet så är färgen Violet (Mörk lila)


Hejdå! ♥

Av Josefin Sandberg - 19 februari 2012 08:10

Tjenare!

Idag ska jag färga håret i **** men bara i luggen!

Hoppas det kommer bli snyggt igentligen skulle det vara *** men vi hittade ingen snygg *** !

Haha, eftersom jag gör stjänor kanske ni tror att jag svär eller skriver nått snusk! XD

Men det kan jag lova er att det inte är!

Men jag har en liten fråga till EpicWaste när man färgar håret till typ röd som du, ska man ha blött eller torrt hår? :D

Jag vill eller måste veta efter som jag ska färga en knasig färg ;)

Men annars har jag precis vaknat, ska ta lite cappuchino mumms!

Och igår blev jag helt uppspelt!

Jag ska till........MALLORCA i Maj!!!! WoHoHoOoOhOoOoOoO!

det blir min FÖRSTA  utlands resa och jag åker med min Farmor och farfar och några till! :)

Det ska bli så kul!♥♥♥

Men annars ska jag väl inte göra så mkt idag förutom att kolla på filmen Shutter med pappa rosis och syrran min!

Shutter är gjord av producenterna av The grudge och The ring och jag har sett the grudge så det ska väll inte vara nån stor fara? :D

  Hejdah! ♥ 


Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards