Wanna Say Hello?

Alla inlägg under december 2011

Av Josefin Sandberg - 27 december 2011 22:40

HEJJSJag tror det kommer imorrn!:-D Om ni inte vet vad som kommer ska jag berätta det nu... Jag tror min FÖRSTA mens kommer imorrn.Jag har jätte ont i livmodern!Det är väl inte så många som får det i femman, eller?Om ni vet får ni gärna säga!Men jag är beredd om jag vaknar och det är lite blod på madrassen:-P Haha!Naj, men nu säger jag godnatt!Pusshejj!<3

Av Josefin Sandberg - 25 december 2011 12:59

HejjsJust nu mobil borgar jag på vägen hem till Kumla, syrra och jag firade jul ute i hasselfors:-D Vi hade en AWESOME jul!!!Hade ni det?Så när vi kommer hem till pappa så ska vi/dom äta, syrra och jag har nästan ätit frukost nyss, och jag har ganska ont där nere i magen, så jag tror att min FÖRSTA mens är på g:-P Men efter att vi har ätit så ska syrra och jag öppna våra julklappar!!!!!!<3 Aao men vi är snart hemma!Pusshej.

Av Josefin Sandberg - 24 december 2011 12:05

HEJJS!!

Jaaaaaa! Äntligen det vi alla har väntat på!!!

 JUUUUUL!

WoHoOoOoO :D

Idag firas det jul i laxå hasselfors!!

Bäst!

Men det dåliga är ju att det inte finns nån snö! D:

Ska väl snart göra min iordning för jul middagen!! :D

Detta jul bord har ju allt, gris tunga, skinka, revbensspjäll :P

MUUUUUUMS!

Och jag har köpt jul klappar till alla!

Håppas allt är bra med er, och att ni får en riktigt jävla >>>>GOOOOD JUUUUUL<<<<

Det kommer inte bli så många inlägg idag, eftersom det är JUL AFTON!!

Och på måndag ska min syrra och jag till Motala för att fira jul!

Allt är perfa förutom att mina jobbiga låtsas småsyskon ska med min jobbiga låtsas mamma och min låtsas store bror

ska med D:

Dom förstör ALLLLLLLT!!!!!

Men nu ska jag säga hejdå!
PUSSHEJJ

GOD JUUL!!! 

<3

Av Josefin Sandberg - 20 december 2011 18:24

Hejjs alla ni som har deltagit!

Nu hade jag tänkt att ställa en fråga till:

Ulrikini, Snorpan och Teesi!

Här kommer frågan;

Vad är Epicfaiils riktiga namn?


A) Moa Andersson

B) Moa Nilsson

C) Moa Murderess


Ta god tid på er (man får bara svara bland alternativen!!)


Merry Christmas!!

Av Josefin Sandberg - 17 december 2011 09:50

Hejjjs!

Hade tänkt att jag skulle börja med Veckans/Månadens blogg.

Jag tänkte börja idag, så om ni vill vara med och tävla om månadens/Veckans blogg.

Så kommenterar ni: Hallå där tjejen jag är med

Hare gött!


Merry Christmas!

Av Josefin Sandberg - 16 december 2011 17:30

Hejjjjs!

Vet ni vad man gör när man har tråkigt?

Japp juste ritar och städar (iaf för mig) xD

Sen när jag ska hem till min losas mamma ska jag färga håret^^

Mörkbrunt<3

Eller aah nästan svart.

Tänkte köpa blont lös hår också, men det fanns inte D:

Förresten, jag och syrran kommer sova ensamma i lägenheten ikväll <3

Love it!

Har förresten målat skelett på min hand skit snyggt!

Love it!

Naj, nu måste jag dra!

Puss


Merry Christmas!

Av Josefin Sandberg - 16 december 2011 13:58

It's the most beautiful

time at the year lights

fill the streets spreading

so much cheer

i should be playing

in the winter snow

i'mma be under the mistletoe.

I don't wanna miss out

on the holidays but i

can't stop saring at

you're face

i should playing in the winter

snow but i'mma be under

the mistletoe.

With you shawty with you

with you shawty with you

under the mistletoe.

Everyone's gathering

around the fire

chestnuts roasting like a hot july

i should be chillin' with my folks,

i know but i'mma be under the mistletoe.

Word on the street's santa's comin' tonight

reideer's flying through the sky

so high i should making a list

i know but i'mma be under the mistletoe.

With you shawty with you with you

shawty with you with you

under the mistletoe.

With you shawty with you with you

shawty with you with you.

Hey love the wise men follow the star

they way i follow my heart

and it led me into a miracle.

Hey love don't you buy me nothing   (Don't you buy me nothing)

cuse i feeling for one thing

you're lips on my lips

that's an merry merry christmas.

 It's the most beautiful time at the

year lights fill the street's spreading

so much cheer

i should be playing in the winter snow (i know)

but i'mma be under the mistletoe.

I don't wanna miss out the holiday

but i can't stop staring at you're face

i should be playing in the winter snow

but i'mma be under the mistletoe.

With you shawty with you with you

shawty with you with you

under the mistletoe.

With you shawty with you with you

shawty with you with you

under the mistletoe.

Kiss me underneath (kiss me underneath the mistletoe) (x2)

show me baby that you love me so

oh, oh, oh, oh, oh,

oh, oh, oh, oh, oh.

 

Merry christmas!

 

Av Josefin Sandberg - 15 december 2011 15:48

Hejjs

Idag i skolan så var det film festival! :D

Så här såg dagen ut;

8:00, samling/slöjd

9:30, Till husaren i kumla

10:00-11:15 bara film!

11:15-11:45 Mat!

11:45-13:30 Disco!!

Sen kom vi hem till skolan och alla gick hem!

Och på morgonen fick jag "Never say Never" av Terese! :D (YAAAAY!)

Ikväll ska jag ha Jul-uppvisning med Cheerleadingen!

Kommer be pappa att ta MASSSOR av bilder! :D

Men bloggar om det sen!

PUSSS!<3

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards