Wanna Say Hello?

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefin Sandberg - 31 mars 2012 10:08

Go' Morron

Vaknade för inte såå länge sen.

Har suttit lite vid datorn nu ska jag gör mig lite frukost, har ganska ont i halsen så det blir nog nån form av Te :D

Inatt sov Amandas kompis Ebba här.. igen.

Har inget imot det! <3

Men ÄNTLIGEN är det helg har längtat sååå jävla mkt!

Igentligen skulle min kompis ringa idag, jag ska lixom sova hos henne men om jag är sjuk så näe!

Men nu tänker jag käka frulle!

Hejdåå! :D

Av Josefin Sandberg - 30 mars 2012 15:52

Hejsan!

Jo jag har inte mått så bra dom senaste veckorna därför bloggar jag inte.

Men jag kommer börja snart igen :)

Men bara så att ni vet :)

Hejdåå! <3

Av Josefin Sandberg - 25 mars 2012 11:59

Hejsan!!

Äntligen idag fyller jag 12 år!!! YAY

Hoppas jag får massor av fina presenter!

Det kommer säkert komma bilder på dom sen! :D

Önska mig en bra födelsedag!

Och alla andra som fyller år i dag och ni andra som inte fyller år, ha en bra dag iaf!! <3

Hejdåå! nu är jag 12 år!

 

Av Josefin Sandberg - 24 mars 2012 11:32

Hejsan!

Nu ska man hem och lämna några saker, sen åker vi till sannahed för att hämta min kompis som ska med till Marieberg i Örebro :)

Vi kommer köpa massa coola saker, fast jag ska mest köpa smycken eftersom jag fyller år i morgon och då får jag säker massa kläder ut av farmor och farfar osv :)

Blir tyvärr ingen "Dagens outfit" idag, jag får inte ladda upp bilder på min pappas dator :/

Eftersom det är hans jobb dator jag han jobbar med..

Aja nu måste jag gå<3

Kraam! Imorrn blir jag 12 år YAY!! <3

   

Av Josefin Sandberg - 24 mars 2012 00:02

Hejsannn!

Det jag Dissar är Hissar!

Håller ni inte med? Jag har klaustro fobi eller hur det stavs, vilken betyder att jag inte klarar av små utrymmen t.ex hissar.

Jag får rysningar, och håller i mig så knogarna vitnar när jag åker hiss..

Det är bara så äckligt och läskigt, när man lixom tänker på gamla ruttna hissar som finns med i skräck filmer t.ex

 

Kramar!! ♥ 

Av Josefin Sandberg - 23 mars 2012 19:14

Hejjsann!
Nu har jag precis varit på Ica Maxi!

Och detta köpte jag:

  Aja, den och Foundation Fit Me 115

En bild som inte vill laddas upp :(

Men nu ska jag äta :)

Kraam!

Av Josefin Sandberg - 23 mars 2012 13:20

Hejsann!

Nu tänker jag visa en bild jag har ritat :)

     Bilden överst ritade, bilden under ritade jag av.... inte så lika men jag är iaf lite nöjd :)

Av Josefin Sandberg - 23 mars 2012 11:07

Hejsan lilla bloggläsare!

Det blev att vara hemma idag med.

Men det tråkiga med det är att jag måste plugga!

Här kommer en bild på allt jag ska plugga tills på måndag!

Detta ska jag plugga tills på måndag, och imorgon ska jag till Media Markt för att designa mitt egna Mobil skal YAY!!

Kram hej! bara 2 dagar kvar tills jag blir 12 !! YAY! 

 

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards