Wanna Say Hello?

Alla inlägg under april 2012

Av Josefin Sandberg - 29 april 2012 09:44

Godmorgon ♥

Det har inte hänt så mkt nu på morron, mamma ringde mig och sa att

Justin bieber skulle vara med på tv4 snart! :D

Asså shit, har aldrig sett han på tv så :D

Som ni förstår så är jag ett fan till han♥

Men jag tänker äta frukost när jag kollar på tv:n så tkr jag att det blir som bio ;)

Finns inte så mkt mer att skriva men, bloggar mara sen och lägger in dagens outfit :)

  Bluder på en liten bild!

Hejdåå!  


Av Josefin Sandberg - 28 april 2012 07:37

Go'Morron!

Inatt eller imorse hade jag en mardröm.

Den var inte så läskig, men jag sov oroligt och gjorde oroliga ljud ifrån mig.

Det hanlade om att en del blev Zombiez, min mamm, syrran, och några kompisar.

Min mamma glömde bort vem jag var men hon visste iaf att jag var hennes dotter.

Hon ville hela tiden äta min arm osv!

Det kanske inte låter så läskigt men det var hyfsat läskigt.

Aja, men nu tänker jag ta mig lite frulle och njuta av solskenet ute, inte ett moln på himmlen :D

Blått och vackert ♥

     

Se vad blått och vackert ♥

Hejdåå! ♥

Av Josefin Sandberg - 27 april 2012 18:44

Tjenixen!

Som ni vet så har jag varit i Marieberg och handlat lite nytt.

Jag handlade till både Mallorca och skolavslutning/"Examen i femman"♥

Sakerna.

Dock så är en del saker från typ förra året!

Skolavslutning 

  Mallorca  Mallorca

  Mallorca

Snygga? :D

Nu ska jag äta korvstråganoff med ris!

Heejdåå! ♥♥

Av Josefin Sandberg - 27 april 2012 14:30

Hejsaan!

Idag ska jag till Marieberg med farmor, farfar och syrran :)

Vi ska köpa kläder till skolavslutningen och till Mallorca :)

Men snart måste jag gå så jag kan inte skriva så mkt mer.

Men jag ska lägga in några fina bilder :D

        

Heejdåå!


Av Josefin Sandberg - 26 april 2012 16:53

Hejhej!

Har precis kommit hem till lilla Hanna, cyklade i regn :(

Så nu är vi ganska blöta hihi<3

Vet inte riktigt vad vi ska göra ännu, men vi ska iaf rina Jonis.

Då har vi alltid kul :D

Men han kunde inte. Såå nu ska vi väl bara göra nått :/

Men nu ska jag förhöra Hanna på läxan :)

Nu finns det inte så mkt mer att säga...

Hejdåå

Har även stukat handleden, föll framåt och knäckte handleden bakåt så nu har jag Nästan gips :/



Av Josefin Sandberg - 23 april 2012 20:57

Go'kväll

Sitter här och kollar på "My babysitter's a Vampire"

Tycker faktiskt att det är bra :D

Och det spöregnar, såå min mamma får hem i regnet :(

Tänker göra mig iordning för natten nu även fast jag var ledig idag och imorrn :)

Hihi; är ni avundsjuka?   Nä skojade lite!

Men nu kan det bli problem med Media go/pc compation så det kanse blir bilder och kanske inte :/

Hare bra!

GodNatt! ♥

Av Josefin Sandberg - 23 april 2012 11:09

Go'Morron

Tänkte visa vad jag köpte nytt igår :D

Just nu älskar jag sakerna x3

      Ny Julia tidning och två nya mascaror oche en ny eyeliner! :D

Hejdåå!♥

Av Josefin Sandberg - 22 april 2012 19:24

Hejhej♥♥

Gissa om jag är glad?! :D

Jag älskar mina läsare såå!! ♥

Igår hade jag 103 besökare och idag 38 :D

Ni gör mig såååå glad :)

 

Det är o beskrivligt vad jag är glad!!!! :D

t.o.m gladare än det :)

ÄLSKAR ER!!! ♥♥♥♥♥♥

Herrå!♥

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards