Wanna Say Hello?

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefin Sandberg - 31 oktober 2013 03:00

God kväll, god morgon? whatever. hej.

 

Äntligen! har försökt få till en bra header (hyfsat) efter några dagar!

Har tänkt börja köra med season theme, altså att jag gör designen efter vår, sommar, höst och vinter!

Som ni ser på headern så står det "get ready for.. sayhello.bloggplatsen.se Fall edition"

Men jag hoppas iallafall att ni gillar den nya designen :D


Har också skaffat YouTube nu (say waaah?) Har inga subscribers och niga videos än!

Hoppas ni subscribar och ni har adressen på min header :))


Vi ka även flytta nu också, till ett hus. Just nu bor vi i en lägenhet.

Men anledningen är att mina föräldrar är skilda (sen 2007, jag var 7 omg) och min pappa har gift om sig så nu ska vi flytta ihop. Och det ska väl gå sådär. Jag och pappas fru är inte så mkt till vänner!


Se yaaah!

Av Josefin Sandberg - 28 oktober 2013 16:49

Hej allesammans


Vill försöka tag i bloggen igen, har haft det så jobbigt det senaste året :/

Tänkte försöka med ny design, ny stil, nytt allt :))

Men som dom flesta så är jag cheerleader. det är så jobbigt med cheerleadingen nu, måste lära mig massa nya saker som jag kanske bara har gjort en gång tidigare. Men jag är ganska lätt lärd så det ska nog gå bra. hoppas jag :)

Mycket stress nu. Men whatever.


Hejdåååå påå er

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards