Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Josefin Sandberg - 17 februari 2012 22:43

Go' Kväll

Nu är jag nog hyfsat trött ska väl lägga mig inne på rummet snart och kolla på film eller nått :)

Det skulle väll vara skönt? :D
Och imorrn kanske jag ska färga luggen i en färg som är *** hehe om det blir nått får ni se imorgon!

Gillar värkligen att ändra lite med mig (Mkt med mig XD)

Hoppas väll att ni får en go natt och sover gott eller som jag säger "Sleep well as hell" :P

Haha, men jag tror nog inte att jag kommer sova på några timmar eftersom grannarna där uppe är typ 25 och har fest = Digga musik, till typ 03:30?!

Vafaan jag är 11 behöver minst 8 timmars sömn!

Men dom slutar så småning om! :)

Aja men nu säger jag god batt till Alla! <3


Godnatt och Sov gott! <3

Fin/Ful bild? :D  

Av Josefin Sandberg - 17 februari 2012 21:54

Hejjsan!

Har precis kollat på "A Nightmare On Elm Street" med Freddy Krueger (den förnyade verisonen)

Har även kollat på "Freddy Vs. Jason"

Dom äger jue!

Jag vet att ajg är förliten men Who cares? ;P

Om ni har sett dom kan ni ju berätta vad ni tyckte om dom? :D

Annars har jag tråk Rose-Marie e här. Sämst!

Ah, men vad tyckte ni om den nya "designen"?

Säg gärna!

Idag i skolan kollade vi färdigt på en film "En ö i havet"

Vi fick käka godis till! Yummie Gummie!

Jag köpte bara sura saker :P

Aja, nu har jag inget mer att säga!


Hejdååh!!

Hare <3

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards