Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Josefin Sandberg - 4 februari 2012 14:37

Heejs!

Idag ska jag sova hos min kompis Emma Fröjd, hon kommer snart och hämtar mig så fort hon har förklarat för sin pappa vart jag bor ^.^' hehe!
Vi ska gå på bio vi ska se "The Descentans" (Y)

Ska bli perfaa!

Men nu ska jag ta lite iskaffe i väntan på liksom :D

Vad ska ni göra idag dåå?

Och imorgon ska jag och Emma till M-berg :D YAY   (Marieberg!)

Usch vad bäst, och igår var jag på Taco kväll med bästis i pingskyrkan.

Träffade faktiskt en ut av mina cheerleading kompisar som heter Roschelle tror jag det stavas ^.^'

Vi ska även åka och köpa godis så vi kan sitta uppe hela natten och titta på film och flumma XD

Förrestan vill ni ha frågestund? isåfall är det bara säga till alla frågår är tillåtna förutom privata som t.ex "vart bor du"? och "vad har du för tele nummer"? sånna frågar vill jag inte ha!

Men alla andra e heeeelt Okey! :D

Hare gött nu då! <3

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards