Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Josefin Sandberg - 12 oktober 2012 19:48

Hejhej!


ÅÅÅÅHHH; äntligen helg!

Jag har slitit som en ko heela veckan ;)

Så nu ska man äntligen få slappa med film godis och läsk, fast ska parta imorrn hihi. Fast det är en övernattnings fest. 

Den är hos min bästis Sandra såå ahh!

Men just nu bloggar jag och kollar på Timon och Pumba! Hehe♥ Älskar den♥

Förut kollade jag på en film som jag älskade när jag var liten.. Loranga, masarin och datarljang!♥

Hehe det var epicfaiil som tipsade om den :D ----> http:/www.epicfaiil.se

Jaah, men nu finns det inte mkt mer att säga ska ta och äta en pan pizza och plocka lite på mitt rum

Men bjuder på denna bild:

   


Av Josefin Sandberg - 12 oktober 2012 12:24

Hejhej:) det är inte jossan som bloggar utan Amanda:) vet inte om jag får men... Aa.
Jag och jossan går i samma klass om ngn undrar . Men nu har vi håltimme och Jossan, Hanna, Therese och Martin spelar fotbollsspel :) skittråkigt.. Men ja...
Vill bara säga att Jossan är världens bästa, sötaste och underbaraste gullunge! Och jag älskar dig:** <3
Hejjdå :)

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards