Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Josefin Sandberg - 11 oktober 2012 16:11

Hejhejhej!♥


Jaah, nu va det ju så att jag sög på musikprovet..

Trodde jag kunde allt men nejdå! Så jag kommer nog att få ett F (vi har A,B,C,D,E,F)

Och F ligger lixom som fail, Och det blev ett epicfaiil ;) http:/www.epicfaiil.se

Men jag har ändå goda nyheter :D

Nu va det ju såå att jag måste träna extra hårt i gymnastiken.. För den 27-28 ska vi tävla :D

Så jag har tackat ja och jag är sjukt taggad!

Så nu kommer jag att tagga varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund! ♥

Men jag har aldrig tävlat förr så jag är ändå nervös, Men det är nog inget att oroa sig för :)

Det går nog bra. Hihi hoppas jag..

Men det är bra att vi tränar 2ggr i veckan redskap så att man kan träna osv.

Så nu ska jag byta om och göra mig redo för gymnastik träningen :D

Vi hörs eller på spanska Nos vemos ;) ♥

 

Smoothie innan jag går :P



Av Josefin Sandberg - 11 oktober 2012 08:31

Tjaa!


Godmorgon på er, jag vaknade typ kl 07:00 var typ as trött, kom i säng igår vid halv tolv ;O

Såå, aaah nu är jag trött ska ni veta, men jag är iordning gjord osv. Hihi ♥

Idag kommer jag börja dagen med Musik kul :D Men det är ett musik prov dock...

Det handlar typ om vad tangenterna på ett piano heter (piano alfabet)

Förkortningar på noter, kunna skriva hel not halv not osv. Hehe

Aja, snart ska jag göra mig färdig och gå.

Tjaråå!

 

 

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards