Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Josefin Sandberg - 12 december 2011 15:37

Hejhej!

Jag tänkte berätta om skol dagen och hur det var igår (men bilderna och filmer är lite dåliga)

Jag börjar med skolan, idag ver det väl bra som vanligt, vi kom, hade adventsmys, gjorde svenska (asså inte språket utan stavning osv)

Vi hade rast, kom in, hade matte!

aah, det gamla vanliga!

Men igår vara det jätte kul!

Här kommer några bilder/filmer :D

                                                  
          

             

Fjärde bilden: Det blev ett Lucia tåg, några tärnor och lucian gick mer i vattnet eftersom det var i kumla badhus. Förra året började Lucians hår att brinna D:

Det var värkligen en upplevelse!

Tyvärr kan jag inte ladda upp videor  

Men om jag kunde så skulle jag lägga upp PRECIS alla!

Jag lovar!

Men nu till en heeeeeelt annan sak!
Min syrra ska ha lucia tåg idag!

Jag tänkte göra mig lite x-tra fin!

Av någon anledning? ^w^

Hoppas ni gillade bilderna!


Puss! <3

   

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards