Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Josefin Sandberg - 10 december 2011 11:06

Heeejs!

Igår var jag på disco till halv nio, var ganska trött efter det, hade as ont i, fötter och ryggen!

Ryggen P.G.A Limbo tävling men jag vann! (YAY) "Pinnen" kom väldigt långt ner!

Fötter P.G.A Dansa = Hoppa!

Jag vann osså på tryckare med min kompis Mattis!

Även om jag har en pojkvän, man har väl råd att låta sin tjej ha roligt! ;)

Till discot bjöd jag med Tesen (hon som jag ska ringa)

Det var jätte länge sen hon och jag var :D men nu är vi på "G" igen ;)

Asså inte på G på det sättet utan att vara med varann igen :D

Hon bor i sannahed där min farmor och farfar bor så när jag är hos dom så kan jag ju gå till henne! :D (yay)

Tesen och jag har varit bästisar, men inte nu längre för hon och jag nästan inte är längre men idag kanske vi ska vara om hon vill! :D

Men först ska jag göra min iordning!

Pussen!

 

Tights; Lager 157

Strumpor; Vet ej

Tröjja; LDB

Linne; Lager 157

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards