Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Josefin Sandberg - 5 januari 2013 12:53

Hej :)
Nu är det så att Colin inte kommer. Han kikade mig runt tio i tolv och sa att han inte kunde komma :/ så jag blev väl lite ledsenmen sånt är ju livet. Men jag var ändå trött och sov när han kikade mig så det blev ändå en liten lättnad :) men det är inte kul att få ändrade planer som han och jag snackade om ända sen nyår (välkommen 2013) :) men iaf, idag blir det nog att bara vara hemma och öva manus och skriva SO uppsats. Roligt?
Nej det är värkligen inte roligt...:(
Men vad ska ni göra idag :)
Jag ska nog även skriva en önskelista för jag fyller ju 13 om ca 2 månader (25 Mars) yay och då blir man tonåring som jag har längtat efter, men jag har värkligen inte längtat efter humöret ;( Är fan arg hela tiden och det är varken kul för sig eller personerna i sin omgivning. Det var en morgon jag hade precis vaknat och vi åt frukost och då sa mamma nått, och då hörde inte jag och då skriker jag till henne -"MEN VD FAN ÄR DET" och jag har fortfarande ångest... :(
Nä nu ska jag fixa frukost Peace
Trött som fan!

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards