Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Josefin Sandberg - 5 juni 2012 19:38

Hejsan på er alla! :D

Nu tkr jag att jag har varit Riktigt jäkla duktig :)

Har städat heeela mitt rum :)

Så nu är det riktigt snyggt där inne.

Men allt blir bättre om jag vinner en full - size - figur av Snygga Justin Drew Bieber <3

Tänker även skaffa ett Bieber rum när vi har flyttat osv  :)

För jag är en äkta Belieber, men nog med det!!

Läste på http://epicfaiil.myshowroom.se

Hon kollade på Big Brother Finalen live.

Äh orkar inte berätta ni kan läsa det på hennes blogg, leta bara tills ni hittar det :)

Har inte uppdaterat så mkt, jag veet men jag har varit trött och inte riktigt orkat :(

Men jag tänker blogga så ofta jag kan, ska iaf försöka :/

Men nu ska jag göra lite andra saker.

Ses senare :)

     

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards