Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Josefin Sandberg - 22 mars 2012 15:12

Hejjsan!

Nu har jag precis varit ute med Kita ♥

Tänkte byta om och visa dagens outfit sen, tänkte även försöka mig på en header.

Men den kommer inte upp försen jag har godkänt den Ordentligt!

Så jag inte sätter upp värsta sämsta headern!

Men just nu kollar jag på The Simpsons.

Aja nu tänker jag fixa och dona lite :)

Kramar ♥

Av Josefin Sandberg - 22 mars 2012 12:20

Hejsan!

Nu hade jag tänkt att göra mig iordning för att sen gå ut med Kita.

Sen tänkte jag försöka med en ny header, som jag hoppas att ni kommer att gilla :)

Men vad har ni gjort idag då om ni inte har varit på jobbet eller skolan?

Hoppas ni gjorde nått kul istl för att sitta hemma, ha tråkigt och vara sjuk.

Hare bra nu, älskar er

Kramar, Jossan ♥

 

Av Josefin Sandberg - 22 mars 2012 09:28

Hejjs!

Själv är jag inte så förvånad, att jag stannade hemma idag med.

Jag hostade jätte mkt igår och inatt och så var jag jätte hees.

Mobba mig inte nu, men jag bara satte på tv:n och då var det Disney Junior på X)

Säkert mina små syskon, men jag pallar inte byta...

Är såååååå lat ibland.

Fast snart tänker jag gå och käka frulle :)

Och när Amanda kommer hem sen, så ska vi baka ......CUPCAKES

Yummie!


Kram hej! ♥ 3 Dagar kvar tills min 12 års dag! :D

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards