Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Josefin Sandberg - 8 december 2012 23:54

God kväll ♥


Nu tänkte jag bara skriva lite om den nya designen jag har på bloggen och att jag vill tacka 

http://caty.nu för att hon gav mig insperation till en jul design!

Så ni inte går in där och llixom "omg Jossan har härmat Caty" :O

Vilket jag inte vill ska hända så därför gör jag detta inlägg om min design♥

Snart är ju även kl 00:00 så jag ska väll dra mig till sängs eller så

Ja men då vet ni det iallafall och så hörs vi imorgon

Godnatt!♥

Av Josefin Sandberg - 8 december 2012 17:01

Yo,yo,yo!


Nu börjar julen nalkas i våran lägenhet titta bara :D

  

       

fiint va? <3  

Av Josefin Sandberg - 8 december 2012 11:57

Morgon morgon!


Igentligen vaknade jag runt 10:00 och åt frukost osv.

Men nu hade jag bestämt mig för att göra dagens första inlägg <3

Men nu ska jag göra kaffe och gö mig iordnign sedan ringa min kompis och se om vi kan umgås idag! :D

Min mamma kommer ändå inte hem försen efter 15:00 så jag kan ju slappa lite till iaf hihi<3

Just nu medans jag bloggar så lyssnar jag på Mistletoe eftersom jag ska sjunga den på talangen, och den kan jag inte i huvudet hehe så jag måste typ dunka den så jag kan heeela den! :( it sucks!

Men iallafall så har det ju inte hänt så mkt så jag ska ta och dricka kaffe gö min iordning och allt detdär♥

Så idag kan jag inte lägga upp nån ny bild så ni får en gammal!

 

Hejdå♥

kommentera gärna vad ni ska göra idag!♥♥♥

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards