Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Josefin Sandberg - 7 januari 2012 12:45

Morsning korsning!

God morron, sovit gött?

Det har jag eftersom jag har Justin Bieber sängkläder <3

Han värmer mig som en KING!

Och varje natt jag sover så drömmer jag om han eller Selena eller om båda XD Helt sjukt!

Men iaf, jag skulle igentligen gå upp ca 10, men  orkade så jag gick upp kl 12:10!

Mamma ringde från jobbet och väckte mig.

Vad har ni ätit till frukost dah?

Jag vet inte riktigt vad jag ska äta, jag satte mig på dirren här när jag gick upp!

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, har fått slut på ideér :(

Vad vill ni att jag ska blogga om?

Skicka det då!

Och snälla om ni tkr att min blogg är bra, så snälla berätta för andra om den jag har börjat få slut på läsare :(

Och snart blir det veckans blogg igen!

Är taggad som fan,  jag kommer börja med det ikväll!

Aja, jag hade tänkt dricka Chocco cappuchino, men när jag kolla efter det så hittade jag inget :(

Synd va?

Det är as gott, Muuuuuuuumms!

Men jag får väl dricka te eller kaffe, nej!

Varm o'boy med grädde, socker och frusna bär! Muuuuuuuumms!

Jag tror jag ska överraska Mammis idag genom att städa hela lägenheten! :D (A)

Men systra mi vill ej hjälpa till! :(

Inga kakor för henne ;)

Men serriöst, vad vill ni att jag ska blogga om, ni får komma med vilka ideér som hälst!

Naajjje nu ska jag äta jag dör typ ;P

Hare  

Det blir ingen dagens outfit :(

Det kronglar med PC compation eller vad det heter!
Men nu ska jag vara duktig mot mammis! <3

Hare   



Av Josefin Sandberg - 7 januari 2012 00:35

 

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards