Wanna Say Hello?

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Josefin Sandberg - 19 november 2013 20:23

Fyfan. Tror jag håller på att bli sjuk.. Igen!!

Känner mig lixom svullen i halsen, har en rinnig och täppt näsa, nyser, hostar.

Får inte missa mer i skolan. Har lixom inte så jätte bra betyg.

Skolkade ju hela dagen igår, eller jaaa jag var bara på en lektion sen orkade jag inte mer.
Och idag var jag inte på så många lektioner pga Kören.

Jag var på 3/5 lektioner idag :/

Men jag får inte stanna hemma imorgon för jag har om test i spanska och färg prov (på  bilden)

som handlar om kompliment färger, varför vi ser färger osv.

Och jag måste på Cheerleading träningen, alla träningar är obligatoriska. Vilket betyder att jag måste på alla!

Även om jag är sjuk :(:

Ibland är det ju skönt att inte vara i skolan, men vi har annsvar att ta och jag har varit badass så det räcker.

Jag måste fokusera på skolan och ta den på allvar, vi ska lixom få våra betyg snart för höstterminen 2013!

Men nu ska jg nog ta en skön dusch.

Byeeeee♥☺


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina sidor;
Instagram:
awk0frap och jjossanjohansson
Facebook:
Josefin Sandberg
Tumblr:
theteenblog
YouTube:
JosiesVids

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards